utorok 7. júla 2015

Balíček #6

Hello people.

Dneska Vám ukážem dva balíky, ktoré mi prišli tento a minulý týždeň.


Prvý balíček mi prišiel z e-knihkupectva  PreŠkoly.
Prišiel v poriadku a je to ďalšia kniha na recenziu.


Moc nevidno čo to je za knihu, ale je to...


Reset od Amy Tinterovej.


 Pamätáte si, keď som Vám písala, že si už nokdy neobjednám knihy z Gorily, lebo nie som s nimi spokojná? Presne toto som teraz urobila znovu. Tentoraz som si to však nechala poslať do Balíkomatu. A na ich Šťastie, mi knihu poslali v kartóne.


Keď som balík otvorila, zase som tam našla milión papierikov.


A tu už je obsah balíka. Objednala som si knihu Monument 14 a kvôli akcií, ktorá prebiehala, mi poslali aj DVD, z ktorého majú radosť rodičia.


Musím sa priznať, že mi kniha tentoraz prišla v pohode a navyše je totálne dokonalá. Na každej strane je napísané, ktorý deň práve prebieha a na začiatku je mapa, ale tú Vám nebudem fotiť.


Tak to je odo mňa všetko k tomuto článku. Na knihu Reset čakajte recenziu už tento Štvrtok.
a Ahoj pri ďalšom článku.

2 komentáre:

  1. Knihu Monument 14 bych si moc ráda přečetla, jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som na ňu veľmi zvedavá. Najradšej by som sa do nej pustil hneď, aj keď mám rozčítanú inú a ďalšiu kopu neprečítaných kníh na stole. Asi budú musieť počkať dlhšie :)

      Odstrániť