piatok 28. decembra 2018

Meik Wiking - Malá kniha Lykke

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 288 strán
Kto z nás by nechcel byť šťastný ako Dáni? Veď práve oni patria k najšťastnejším národom na svete! Meik Wiking, riaditeľ Inštitútu pre výskum šťastia v Kodani, nám v Malej knihe lykke odomyká truhlicu plnú šťastia, ktorú máme každý na dosah. Slovo lykke znamená šťastie. Kde ho však nájsť a ako ho dosiahnuť? Dánsky odborník na šťastie nás už vo svojej Malej knihe hygge naučil všetko o fenoméne, vďaka ktorému sú Dáni najšťastnejšími ľuďmi. Patent na šťastie však nemajú len Škandinávci recepty naň môžeme nájsť po celom svete. Malá kniha lykke je výnimočným sprievodcom po najrôznejších kútoch našej planéty. Ako čerpajú šťastie z rodinných, priateľských či susedských vzťahov Argentínci? Ako trávia voľný čas Mexičania? A koľko šťastia pridávajú do varenia Francúzi? Meik Wiking definuje šesť základných pilierov šťastia, ktoré sa líšia od krajiny ku krajine: spoločnosť, peniaze, zdravie, sloboda, dôvera a láskavosť. Dostaňte aj vy viac lykke do svojich životov je to jednoduché!


V našom vchode v Kodani som knihy poukladal na vrchnú policu poštových schránok a vytvoril tým úutilnejšie atmosféru. Baví ma sledovať, ktoré knihy si susedia požičiavajú.


Môj názor: Malá kniha Lykke je veľmi príjemná knížočka. Jednoducho sa zmestí do tašky, pekne Vám vyzdobí knihovničku, no najviac Vám pomôže upratať si v hlave a zistiť, ako si spríjemniť život a byť viac šťastný.
Nikdy som nepodlahla veľkým ošialom okolo kníh Lagom, Hygge a veľa iných, napriek tomu, ma táto knížka niečim zaujala a ja som si ju potrebovala prečítať.
Počas čítania som pochopila, prečo ma toľko lákala. Pri tejto knihe si totižto príjemne oddýchnete, zistíte veľa zaujímavostí o rôznych štátoch a ich nažívaní a dostanete neskutočné množstvo inšpirácie, ktorá mi vždy dokáže spríjemniť deň, a tak na budúce určite siahnem aj po Malej knihe Hygge, ktorá sa viac venuje bývaniu a spríjemneniu domova.

Hodnotenie:
Za knihu Ďakujem kníhkupectvu Knihy pre každého

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára