nedeľa 10. marca 2019

Alison Belshamová - Zlodej tetovaní

Hello people,



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 352 strán
Keď počas tetovacieho veľtrhu v anglickom Brightone objaví miestna tetovačka Marni Mullinsová zvláštne znetvorenú mŕtvolu, celé mesto ochromí strach. Podľa všetkého tu vyčíňa sériový vrah, ktorý zaživa vyrezáva umelecké diela z tiel obetí. Marni svoje tajomstvo skrýva a má pádne dôvody, prečo nedôverovať polícii. Ako sa však rozhodne, keď ju navštívi mladý, čerstvo povýšený inšpektor? Pomôže mu vyšetriť jeho prvú vraždu alebo sa vydá po stopách vraždiacej obludy sama?


Jeden, dva, tetovanie rež,

tri, štyri, a potom bež,

päť šesť, ako po masle,

sedem osem, a tým to hasne.


Môj názor: Thriller sa radí medzi moje obľúbené žánre, a tak pravidelne sledujem všetky novinky v tejto sekcii. Keď som prvýkrát videla túto knihu v češtine, vedela som, že to bude jasná voľba.
Prvý kontakt s knihou ma veľmi prekvapil, po otvorení knihy som totiž zbadala malinké písmenká, ktoré ma chceli od knihy odradiť. To sa im však nepodarilo a príbeh ma do seba vtiahol skôr, ako som sa nazdala.
Ak som Vás vystrašila s malými písmenkami, tak Vás poteším krátkymi kapitolami. Pri vyberaní knihy je to jeden z faktorov, na ktoré pozerám, pretože nemám rada dlhé kapitoly, kedy sa Vám príbeh zdá nekonečný a čítate to už len z donútenia, aby ste neprestali na mieste, ktoré si neskôr nebudete pamätať.
Táto kniha sa však neradí do týchto prípadov. Od začiatku si ma kniha totiž pritiahla a držala si ma až do konca. Pravdu povediac, ani som sa nestihla nazdať a už bol koniec.
Dej bol veľmi zaujímavý a kto by nechcel vedieť, ktoré tetovanie si zlodej ukradne ako ďalšie? Možno som sa vedela viac do obetí vcítiť vďaka mojím tetovaniam, ale myslím si, že tak isto to príde nechutné aj ľuďom bez nich.
Príbeh je rozprávaný z viacerých uhlov, ako napríklad od vraha, vyšetrovateľov alebo tatérky, ktorá bola do toho zapojena, a tak máte výhodu, že viete veci, ktoré si napríklad ani vyšetrovatelia medzi sebou nepovedali.
Páčilo sa mi, že konečne čítam nejaký originálny thriller, ktorý nemá základ, ako ďalších desať kníh, napriek tomu mám ešte jedno vytknutie. Ak čakáte od knihy nejakú veľkú akciu, tak sa jej dočkáte asi na posledných 50 stranách. Nie je to totiž jeden z príbehov, kedy sa celý čas niečo deje, je to skôr ako sledovanie reálneho vyšetrovacieho prípadu, kedy sa vyšetrovatelia nemajú čoho chytiť, a tak robia všetko pre to, aby vraha našli.
Knihu určite odporúčam a prajem príjemné čítanie.

Hodnotenie: 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára